she will be loved

Sitter ute i solen och njuter av någon av de antagligen sista sommardagarna. Solen på eftermiddagen är som bäst! Imorgon blir det nog stranden om vädret håller i sig, jag ska nämligen vara ledig :D Hade tänkt gå ut ikväll men är lite krasslig i halsen så får se hur det blir med den saken.. Något glas på O'learys blir det nog ikväll i alla fall!

Tråkigt nog måste jag erkänna att gårdagens träning som jag så stolt skröt om i förra inlägget inte blev av. Men det var faktiskt ingenting jag eller Johanna kunde rå för. Vi var på Friskis en kvart innan passet skulle börja (vilket brukar räcka!) men icke denna gången, passet var knökfullt. Vi fick inte ens stå på väntelistan. Vi tog oss en titt in i gymmet men bestämde oss för att gå en långrunda utomhus istället. Gick det konstigaste rundan någonsin då vägen tog slut överallt och vi till sist hamnade på reningsverket, ingen vidare mysig miljö så vi vandrade tillbaka för lite solarie-sol och dusch på Friskis. Sen åkte vi i vanlig ordning till House of Bagels där vi åt middag tillsammans med Dex & Louise. Senare på kvällen anslöt sig även Sofia för en kvällsfika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0