Min lediga dag

Vilken sommarväder vi har. woohoo alltså. Vaknade till att det vräkte ner regn vid 10.00, kändes inte lönt att gå upp ens så sov vidare till 11.30 sen tvingade jag mig själv att gå upp för att inte sova bort hela dagen. Satte mig med en kopp te i soffan och läste i Snabba cash, boken är inte dålig men jag kommer ingenstans i den känns det som. Jag läser något kapitel då och något en annan gång men den blir aldrig utläst. Ska låna tredje Twilightboken av Johanna sen istället.

Instickare: Ååååh, vad jag hatar flugor. Har fyra stycken på mig just nu, varav två som parar sig (ÄCKLIGT!) Flugor är nog sommarens mest negativa. Jag blir helt galen.

Igår funderade jag på att jobba idag, trots att jag är ledig, så att jag istället kanske kan slippa imorgon istället. Men nu har jag bestämt mig för att låta denna dagen vara en "egendag". Är ensam hemma, har varit ute och joggat, duschat och skrubbat bort all min fjällning (nu är jag vit som aldrig förr) och ätit frukost/lunch bestående av påsnudlar och knäckebröd. Sen har jag kollat på en Wallanderfilm, kuriren, tror jag ska fortsätta med det så fort jag skrivit klart här, sen ska jag packa väskan för ikväll blir det inflyttning hos Emma några dagar. Men först ikväll hudvårdsparty hos Johanna (: Kommer ta med datan till Emma så förhoppningsvis blir det mycket uppdatering närmsta dagarna. Ciao! ♥


Denna galenpannan ska jag bo hos denna vecka, kommer blir hur najs som helst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0