It's no sunshine when you're gone

Sol. Moln. Regn. Typiskt varierande väder för denna dag. Vi skulle grillat ett tjejgäng nere vid kalvabacken ikväll men på grund av det oklara vädret tar vi ett säkert kort och låter bli. Jag har därför flyttat grillningen hit ikväll. Hoppas på en riktig tjejkväll med mycket skvaller och mys! Senare ska jag och Johanna övernatta på ett hotellrum på krogen eftersom jag börjar jobba så tidigt imorgon och då bara kan traska ner direkt på morgonen ;)

Igår tog jag, Johanna, Emma, Babba, Josefin och Angelica en tripp till Helsingborg för att äta (ja, det kändes lite konstigt att köra 10 mil endast för det) men mys hade vi! Helsingborg är vackert på sommaren.


Vi käkade på Haket i Helsingborg igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0