Good memories

Från utgång, till att dela en flaska vin på O'learys till att gå till Taste, till att slutligen hamna på vinbjudning på Chippes bakgård. Ibland blir inte kvällar som planerat och sådär slutade min och Johannas igår. I morse vaknade jag sedan upp hemma hos henne ensam för familjen Olsson hade åkt till Malmö för att fira Cornelia. Tanken var att jag skulle gå bort till Egna hem och hämta min cykel och cykla hem, men min sjukhet hade spritt sig och den dunkande huvudvärken gjorde att jag ringde pappa så han kom och hämtade mig. Nu är jag nyss hemkommen från frukost på krogen och tyvärr tyvärr har jag tagit på mig jobbet att städa huset idag, så so long mina vänner jag har ett par timmars städning framför mig!

(tog inga bilder igår så bjuder på denna något år gamla bild på Chippe )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0