Frukost nummer 1 + träning

"Du skulle ju ta tag i träningen och sånt sa du...."  Man blir så slapp angående träning och kost på sommaren, vilket egentligen är rätt konstigt då man visar mest hud då? Borde kännas mer onödigt att träna inför vintern, alla ser ändå lika "tjocka" ut med en stor jacka på sig. Kanske jag talar för mig själv, men nu ska jag verkligen sätta ner foten och få tillbaka den vanliga "icke sommar&semester-kroppen". Sagt och gjort, idag har jag varit ute och sprungit en runda och sitter nu o avnjuter en tallrik med yoghurt och bär. Om tjugo minuter är det jobb några timmar, alltså blir det frukost igen kl.10.00 (äta kan jag inte sluta göra!) och i eftermiddag blir det körlektion och kanske en shoppingrunda på stan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0