doobidoo

Körlektionen igår gick strålande och nu har jag bokat halkan också! Det börjar arta sig (: Kanske jag lyckas ta körkortet innan jag hunnit vara nitton allt för länge. Bara 2,5 vecka kvar till födelsedagen ;o )

Efter körningen åkte jag till krogen och käkade grillbuffé och sedan in till stan igen för lite deep talk i Tivoliparken och fika på House of Bagels, sen en hyrfilm och mys.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och sitter med en toning i håret och läser bloggar.. senare ska jag in till stan för att agera shopping-stöd (förhoppningsvis ska jag styra hela valet av kläder) och sen hur kvällen blir står än så länge oklart. Men nu får jag nog skölja av mitt hår innan it's turning blue, ciaao  ♥



Kommentarer
Postat av: anna

jag undrar vad för toning (blont) du använder? du har verkligen en jättefin färg:) men mitt blir bara gult när jag tonar/bleker det..

2009-08-31 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0