att bo med 2 tjejer

Tredje dagen hos miss Perkmar nu.. Trots mitt tappra försök att blogga flitigt om dagarna har jag inte kunnat på grund av att Emma inte har den blekaste aning om vad de har för lösenord till sitt trådlösa. Men nu har jag snott hennes data så tänkte slänga in ett inlägg! ;) Måndagen hände inte mycket här hemma, jag och Johanna kom sent efter att ha varit och fått lite "hudinformation" hemma hos henne. Igår däremot började dagen med jobb, sen gick jag och Johanna o hämtade våra cyklar som stod hemma hos henne för att sedan cykla hem till Hence och väcka den sjusovaren KLOCKAN HALV TVÅ typ.. sen stack vi in till stan och mötte Emma och vi fyra käkade lunch på Nostalgia. Sen gick vi hem tilll Emma och Alec kom, också spelade vi Tjejsnack.. Mycket trevligt spel tyckte Honkenponken. Haha. Sen blev det bakpotatis och framåt senare kom Lindskoug också en sväng. När alla gått satt jag och Johanna och deeptalkade på balkongen innan vi kröp till kojs.

Idag efter jobb väntar jag och Emma på att Johanna ska ha lagat klart sin hemliga lunch till oss, sen blir det körlektion för mig.. lagom nervös eftersom det var jätte länge sedan jag körde också tid mitt i rusningstrafiken. Men det är dags att ta tag i körkortet nu.

Ikväll kommer Emmie och möjligen lite annat folk och sen ska cykla till krogen och käka grillbuffé o på hemvägen blir det kvällsbad i Balsby. Möööjsigt värre. Nu ska jag ha mat, ska försöka sno åt mig datan senare igen!


Malmö i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0