Påsklov är sommarkänsla

Var som sagt och åt på O'learys igår. Sjukt god mat! Man kunde dela en stor bricka med mat med fyra personer (det räckte dock till många fler). Då fick man lite av allt. Flera olika sorters kött kött från grillen, potatisgrattäng, korgar med pommes, bakpotatis, tillbehör och såser. Jätte mycket mat och riktigt gott! Men det som jag fastnade mycket för var samma sak som varmrätten fast i förrätt- en bricka med kycklingvingar i olika marinader, nachochips, revbensspjäll, tunnbröd med fyllning, mozarella sticks, jalapeno-ost-grej och en massa såser (typ guacomole, chilisås, salsa, sellerisås...osv) Tänk vad mysigt att dela en sådan bricka med ett gäng och dricka lite innan utgång! Jag ska verkligen försöka få ihop ett gäng till det nästa onsdagsutgång!

Trots att det var väldigt trevligt på O'learys så begav jag mig efter maten vid typ 10-tiden till Åhus där alla andra festade i Manges "utehus". Även där var det väldigt trevligt och de killarna är väldans roliga! Åkte hem vid tre tiden och efter matstopp på Statoil 24 åkte jag hem till Johanna och decka i hennes säng. Imorse har vi bara slappat och kollat på bilder på hennes data. Kom precis hem och tänkte ta mig an att kolla på The Hills från början, måste se om jag kan bli lika besatt som alla andra.. haha :)



Mys i soffan, lite av gänget..Jag med cidern nära till hands ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0