Njuta av skolan så länge man kan

Idag fick man bokstavligt talat dra sig upp ur sängen med tvång. Gud vad jobbigt det vart! Och det märktes när man kom till skolan och halva av "vårt tjejgäng" låg hemma och sov. Skönt nog hade vi bara 2 lektioner i skolan, varav en riktig eller vad man ska säga. Svenskalektionen var det bara betygsnack, men ett väldigt trevligt sådant för min del ;) Vi lunchade även på Nostalgia, och efter skolan gick jag i stan med Helle & Alec. De köpte sjukt snygga Ray ban solbrillor på Per Schmidts! Sen kom även några killkompisar till dem och vi satte oss på Bunna och fikade och jag väntade på Emma. När hon kommit blev vi upphämtade av Johanna och vi åkte till Vinslöv för att hämta Emmas Balklänning. Den satt som en smäck på henne, hon kommer helt klart vara en vacker sak på baldagen...vilken är väldigt snart! Snart slutar skolan! Jag längtar! Samtidigt som jag är rädd för att gå ut i "det verkliga livet" som pappa så fint kallar det. Fick ett sms av min moster ikväll om ett heltidsjobb från sommar till årets slut på Danogips i Åhus. Ingen semester eller sommarlov 07.30-16.30 varje dag.. jobbigt men säkert goá pengar.. så ska fundera lite på det! Nu har dock ballar av stål börjat så detta inlägg för avslutas här. Pussokram! ♥


Randigt va inne idag ;)
Bild lånad från www.hellepelle.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: Helle

vad är danogips? :)

2009-04-28 @ 09:47:05
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0