Barndop

Gårdagen bjöd på grillning & förfest hos Kajsa. Började med att sitta ute på terassen och äta och lyssna på Micke som spelade på sin gitarr, så jäkla mysigt! Lite senare blev det mer röj inne i vardagsrummet och senare T-baren. Kvällen blev dock lite olycklig för Kajsa (som gjorde av med sin väska) och för mig som klantigt tappade bort min plånbok. Spärrade mitt bankkort och sen kände jag bara för att åka hem... skulle ta ut min jacka (utan bricka, som låg i plånboken) och YÄÄÄSSSS de hade fått in den där. Satans vad glad jag blev. Vi gick i alla fall och åt och sen åkte jag hem och nannade. Nu har jag precis jobbat och snart ska jag till kyrkan för att se min kusin Emilio döpas. Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: caroline

Hej hittade precis din blogg och vilken snygg stil du har! kavajen/jackan du har på denna bilden vart kommer den ifrån?:) tack för svar!

2009-04-10 @ 19:50:08
Postat av: mie

Sv: Hej! Tack så jätte mycket, vad glad jag blir :) Kavajen är från Lindex, det var ett tag sedan jag köpte den men den kan finnas kvar! :)

2009-04-11 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0