Stressiga helg

På Kristianstad pub & resturang vart det jätte trevligt med tjejerna i fredags, trots att maten inte smakade så bra och att vi störde ihjäl oss på att vårt bordsläge kan jag inte klaga på kvällen. Vi ska definitivt börja äta ute så oftare och skära ner lite på våra luncher. Efter vi hade ätit och suttit och snackat ett tag skulle jag hem till Adam, och på väg till Johannas bil träffade jag målvakten i laget som berättade att vi hade match på lördagen och att jag skulle vara med. Hemma hos Adam mös vi och kollade på Kill Bill på Tv , sen skicka jag upp Adam på vinden för att hitta Kill Bill 2 eftersom första filmen slutade så konstigt. Blev en sen kväll och sen upp tidigt på lördagsmorgonen för att spela match...
På väg till matchen krockade vi, körde på bilen framför oss. Fan vad rädda vi blev! Som tur var blev ingen skadad men stackars Jessica (som jag åkte med) hennes bil blev helt skadad på framsidan så de va tvugna att skrota bilen. Vi hann till matchen trots krocken och när jag sedan kom hem hade jag så bråttom till Emmie att jag fick fixa mig på 20 minuter och sminka mig i bilen. Kvällen bjöd på grillning, gitarr och sång, dans, lekar och pratpratprat! Precis som en kväll men tjejgänget ska se ut! Idag har jag ägnat dagen åt att jobba och nu sitter jag och väntar på att Adam ska komma hem till mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0