Måndagsbarn

Skönt att starta veckan med en sådan här måndag med 3 inställda lektioner, strålande väder och sovmorgon så att det skriker om det! Vaknade vid elva idag och var ute på en joggingtur i vårvädret, har precis duschat och sitter nu och äter frukost - gröt med jordgubbar, mums! Ska verkligen komma i form nu till studenten. Jag och pappa har satt upp mål att gå ner till skolavslutningen och den som inte klarar det ska straffas. Pappa ska gå ner 8 kilo och jag 4. Hoppas detta funkar på en och en halv månad. Jag tänker i alla fall satsa stenhårt! Nu måste jag dock fortsätta med frukosten, ska ta bussen in till stan senare för att ha massagelektion (utan Sofia!! fan ta henne) :p och sen ska jag till Emma för att göra ett nytt försök att boka resa, hoppas att vi hittar något bra idag! Hej så länge! ♥


Kommentarer
Postat av: J

Vi åker snart ;D Faaaan vad nice!

2009-04-20 @ 18:54:30
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0