Lördag

Det blev inget bloggandet igår.. stressade mig igenom hela dagen ;) Började med skolan och prov (som gick rent åt helvete) haha.. borde pluggat bättre! Efter skolan hade jag bestämt med älskling att ses en stund eftersom han tillbringar hela helgen i Malmö/Götet och kollar på fotboll. Vi hann inte med en fika som planerat utan istället fick han springa med mig och handla chips och grejer inför förfesten hos mig och leta efter kläder till helgens bravader. Det konstiga är att jag tycker att det är kul att tillbringa tid på det viset med Adam, han är en utmärkt smakrådare, haha. När vi skilldes åt i alla fall så åkte jag hem och städade undan lite, och fixade.. sen kom Andrea också åt vi och sen var det bara en fyrtio minuter till alla andra skulle komma så då panikade vi igenom min garderob och sen kom folket och det blev en kort(are) men jäkligt rolig förfest och sen tog vi bussen till stan och såg Kajsa, Caroline och Babba gå modevisningen på Class. Åkte hem vid 3-tiden efter lite nattamat i pastavagnen.. Idag mår jag som jag förtjänar men ikväll gäller det igen! ;)


På väg till Class!

Kommentarer
Postat av: alec

tack för en toppenkväll igår mie :)

2009-04-04 @ 17:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0