lite uppdatering

Mitt internet funkar fortfarande inte hemma. Sjukt segt och jobbigt, men kanske lika bra under två hektiska plugg-dagar ;) Igår satt jag, Johanna och Sofia fastklistrade i våra affärsjuridik böcker ett par timmar efter skolan hemma hos mig. Åt jordgubbar och vindruvor och hjälpte varandra att svara på instuderingsfrågorna. Det blir mycket roligare att plugga flera och faktiskt inte så oeffektivt ändå. Snart ska provet vara och efter det kommer en stor sten släppa från mitt hjärta, haha.. typ. Sen blir det fika i solen med Emmie & Angelica och ikväll blir det grill! Imorgon är det Uf-mässa här i stan och vi ska stå och sälja på lilla torg, sen är det födelsedagsfest för Sara och två andra tjejer på KAOS och söndag jobb! Hoppas på internet ikväll, har skickat med min data till en kille som kan det så hoppas han löser problemet. Nu ska jag fortsätta min lektion, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Angelica Blick

sv; ja :) ! ja det var SVINKUL där! :)

aha , men ni gjorde ett riktigt bra val/kap där sötnos :D! ni kommer ha sjukt kul! ja :)

2009-04-24 @ 14:25:27
URL: http://aangelicab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0