kul

Strålande underbart väder. Kan inte inte vara en finare dag! Slutade vid halv tolv tiden idag och efter lunch gick jag tillsammans med tjejerna + David till tivoliparken och solade, efter ett tag kom även de andra grabbsen. Sen gick jag, Emma, Angelica och David och tog en smoothie på Nostalgia. När vi satt där såg jag min babe gå förbi så sprang efter honom och vi pussas lite inte jag tog bussen hem. Ikväll blir det inlinesåkning, kommer blir livsfarligt!

Dagens 2 skrattanfall åt "roliga" saker:
• PG skadar foten i T-parken då han ska göra en handvolt (detta är inspelat på film)
• Emma får fågelbajs i håret när vi sitter och fikar på Nostalgia



Kommentarer
Postat av: babba

Mie, vad hände med NY-bilderna? Vill ju seee ;)

2009-04-29 @ 18:46:12
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: adam

Skadegjälde är den enda sanna glädjen :P

2009-04-29 @ 21:45:24
URL: http://adamtotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0