Jetlag

Nu är jag hemma! Min resa har verkligen fått lida för bloggandet, men nu är jag tillbaka. Kom hem vid lunch tid idag och då stod Adam och väntade på mig vid tågstationen, saknad han var! Vi åkte och handlade lite brunch och sen hem. Hann typ visa allt jag köpt och min balklänning osv innan jag la mig på min älsklings bröst och somnade. Han åkte sedan för att träna och jag fortsatte sova (trots pappas förvarningar att inte somna före 19.00 ikväll för att komma in i rätt tidszon) Nu är jag vaken och har precis ätit middag. Ska sätta mig med ett filosofiarbete nu som jag dumt nog inte gjort innan.. Och nu har jag så mycket annat jag skulle vilja göra - Träffa Johanna och ha ett prat om allt mellan himmel och jord som jag inte kunnat göra på hela veckan - Träffa alla mina andra underbara tjejer - Kolla allt på datan som jag missat med bloggar, facebook och bilddagboken och packa upp min resväska och hänga in allt nytt i garderoben... allt detta går jag miste om nu p g a detta filosofiskit. Posetivt. Hahah.. Får glädjas av att jag har haft en underbar resa med familjen och att jag har hela helgen på mig att få göra allt jag inte hinner ikväll.



Bilder och mer om New York kommer senare! :)


 


Kommentarer
Postat av: babba

Söt bild Mie =)

2009-04-16 @ 20:28:56
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: Helle

ja, riktigt söt bild!

2009-04-16 @ 21:32:37
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: natalie

snygging :)

2009-04-16 @ 21:57:00
URL: http://chamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0