ja, vad ska man kalla detta inlägget?

Knappt två lektioner i skolan idag - Trevligt! Måste dock plugga som en dåre hela eftermiddagen nu eftersom jag struntade i det igår. Åkte nämligen in till stan och träffade Johanna och Emma, vi gick en runda i Tivoliparken och hade det mysigt.. När vi tre är då finns det alltid något att snacka om. Vi planerar även att resa utomlands innan studenten i sommar, jag hoppas att det blir av!! Skulle varit så jäkla skoj! Efter vår lilla runda gick vi till Biljard där vi träffade Helle, Jossan och Angelica o sedan kom även Andrea. Skulle kolla på Nathalie och hennes band som skulle uppträda där. Biljard har ju en stämpel att där bara hänger drägg men igår vart där faktiskt en massa kändisar :) Nej, nu måste jag fortsätta mitt plugglidande för ikväll blir det match!




Åt lunch på Fenix uteservering i det fina vårvädret med mina favorit-tjejer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0