Ibland undrar man ju varför skolan ska stå ivägen för allt..

Skulle plugga hela eftermiddagen var det tänkt. Efter några sidor somnade jag som vanligt.. orka mig! Kul att sitta inne och plugga och sen sova en dag som denna. Verkligen slöseri med vädret. Egentligen vill jag bara ringa några tjejer så vi kan sätta oss på soltrappan och dela en melon o snacka. Precis som i somras. Mysmysmys! Skulle åtminstone hitta på något ikväll men nu får vi se hur det blir eftersom jag ligger inne med en hel hög sidor i internationell ekonomi. Blääh! Tror jag tar mig in till stan i alla fall ikväll, känns inget lockande med plugg. Haha... Vi hörs senare, funderar på att göra mig en fruktsmoothie och sätta mig på terassen som plåster på såren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0