hej bloggen!

Nu funkar min data igen :) har längtat hela dagen på jobbet idag efter att få komma hem och sätta mig vid den. Helgen har varit intensiv med rolig. Fredagens grillkväll hos Angelica var välbehövd och jäkligt trevlig, lördagsmorgonen var man uppe med tuppen och stod på mässa på Stora torg.. vårt företag sålde inga mängder med iPodfodral men det var helt okej att stå där. Efter prisutdelningen (där Emma vann bästa säljare!) gick vi och kollade på Angelica som gick modevisning på lilla torg och sen åkte jag hem och vilade en halvtimme, sen åt jag på krogen med Lize och sedan åkte jag på förfest hos Sofia. Vi tog senare taxi till stan och Kaos - där Sara hade sin 18-årsfest - och det var typ kaos där... haha.. Vi gick därifrån ganska snabbt i alla fall och hamnade vi pastavagnen där jag och Sofia blev bombaderade av några killar med utländsk härkomst från högstadietiden.. mycket trevligt.. haha.. sen skulle vi bort till Class men Sofia längtade så mycket hem efter att se Twilight så kvällen fick sluta där.




Bild 1: Grillkväll
Bild 2: Angelica på modevisningen
Bild 3: Precis kommit till Sofia och väntar på att resten av tjejerna ska dyka upp
Bild 4: Alec, Sofia & jag
Bild 5: Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0