....

"Kolla på tv400 älskling. Big Brother från 2003 :)"

Jag som hade tänkt skriva ett långt inlägg nu också skriver Adam detta sms med Big Brother programmet, som jag råkar tycka är galet kul så nu får det bli ett litet onödigt inlägg istället (skyll allt på Adam!)

Ikväll grillade jag och min familj + Mange. Fysatanshelvete vad jag älskar grillat, det är så mycket sommarkänsla och så jädrans gott! Efter maten åkte jag till Alec, där tjejerna var och grillade. Vi satt och mös i hennes uterum och snackade om bl a resan men fick även se bilder från Alec & Helles student förra året OCH JAG BLIR SÅ SUGEN! Det är inte lång tid kvar nu tills vi ska få vara med om allt detta! Nej, nu måste jag gå till Tv:n , see you!


Alec & Helles student

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! letar efter en typ sådan ljus jeansjacka som du har på denna bilden,skitsnygg! vart har du köpt den? eller vet du var det finns liknande? tack/

2009-04-21 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0