En annan del av New york

(Idag har vi promenerat runt i södra delen.. Det är betydligt lugnare där gemfört med Manhattans "centrum". Mysiga byggnader och resturanger osv. Käkade lunch på ett italienskt ställe, det var riktigt gott och trevliga människor där. Denna dagen handlade inte om shopping men var tvungen att gå in i 3 av de affärer vi gick förbi Urban Outfiters, American Appereal och Forever 21 - Fan vad jag inte kunde få nog av den affären... Tyvärr vart det så himla långa köer till provrummen att jag inte kunde prova allt jag ville, men ska försöka komma dit åtminstone en gång till. )

Texten ovanför skrev jag igår innan min data hänhde sig och jag inte kunde slutföra eller publicera det. Datab är sjukt seg här så kommer nog inte blogga så flitigt som jag hade tänkt mig, det finns helt enkelt inte tid för det.
Idag har det varit uselt väder här i New York, regnigt och tråkigt. Vi tappade lust att göra något så vi tog det säkra kortet - shopping. Jag har b la köpt min balklänning idag! Helt oväntat...en benvit fallande, knappt balliknande klänning. Men jag är nöjd. Det stod mellan den och en rosa "riktig"balklänning....men den vita segrade, hoppas jag inte blir för brudkliknande ut nu bara :) Ikväll ska vi till BB kings Blues & Rockklubb i Broadway och käka o kolla på Delbert Mcclinton som tydligen är rätt känd och en favorit artist för pappa.

Dags att hoppa in i duschen, hörs senaret! Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag är så avundsjuk!!! we miss u!

2009-04-12 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0