Onsdag

Slapp. Ont i huvudet. Slapp. Kanske jag får skylla mig själv för hur ont jag har i kroppen, efter att ha legat i soffan hela dagen. Eller nej, där ljög jag. Imorse (förmiddags) var jag faktiskt ute på en joggingrunda. Efter att ha bestämt mig för att inte gå till skolan idag eftersom vi bara skulle gå på en mässa på yllan och jag igår när jag började klockan 09.00, för att gå på föreläsningar som jag inte lärde mig något överhuvudtaget och där de inte tog närvaro, var på då jag egentligen började 13.40 tyckte jag inte det var mer än rätt att jag stannade hemma idag. Men eftersom jag alltid får skuldkänslor av att skolka från skolan, kände jag att jag skulle komprimissa det med något. En promenad som jag inte alls kände för - vilken ledde till att jag sprang rundan för att det skulle gå snabbare.. Dock var det väldigt skönt. 5 kilometer med endast spykänsla de sista 400 meterna för någon som inte joggat sedan innan sommaren kändes helt okej :)
Efter det har jag legat i soffan och kollat på satc, lyckades leta fram de få avsnitt som jag missat efter att ha kollat igenom hela boxen som jag fick i födelsedagspresent och efter att har kollat igenom alla bloggar jag kunnat komma på och besökt alla sidor jag någonsin varit medlem på är jag ganska uttråkad och tung i huvudet. Ska nog försöka sova en stund, för i natt kan det bli ont om sömn, mina kära flickor från klassen kommer nämligen hit och sist vi hade en "uppesittarkväll" på en onsdag övergick den till tidigt torsdagsmorgon innan vi somnade..



Det är värt att vara trött nästa dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0