Mummi is home

Igår var det mys så klart och vi lyckades t o m lägga oss i tid så det var inte så segt att komma upp imorse.. Jag fick även köra lite bil igår, haha. Idag kom mamma hem från Afrika, oj vad efterlängtad hon var! Pappa skulle handla lite till maten ikväll på Willys och då passade jag på att springa in på skopunkten och där hittade jag ett par stövlar för 300 kronor, det kallar jag fynd! Nu väntar en organisation&ledarskap-uppgift och två i marknadsföring innan Adam kommer hit. Pussohej



Nu är det slut på hämtmat och försovningar

Kommentarer
Postat av: malmberg

ååh vad glad jag är du att du bloggar! i love din nya blogg :) är en trogen läsare direkt!! puss :)

2008-10-24 @ 14:05:07
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0