Göteborg

Jag hade det "gött mos" i göteborg. Jag och Adam strosade runt på stan båda dagarna och förutom att jag är X antal kronor fattigare, hade vi två riktigt mysiga dagar :) Göteborg är mysigt! Och vädret var riktigt bra, det regnade inte på kusten! ;p Däremot regnar det idag, och har gjort hela dagen. Det till och med snöade i eftermiddags. Helt sjukt. Vaknade upp hos Emma, och där har hon, jag, Emmie och Johanna spenderat hela dagen. Lagat spagetti och (grädd?!)- köttfärssås, frödlunds kladdkaka och glass. Skulle haft spa-dag idag, men vem orkar? Gårkväll var sjukt lyckad, berättar om den senare! Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det soffan med en bra film. Puss&kram ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0