Göteborg. Nästa.

Vilket dilemma jag har haft idag. Adam vill nämligen att jag ska följa med han imorgon till hans bror i Göteborg och vara där tills torsdag, samtidigt har jag en rad planer med mina kompisar onsdag&torsdag. Pojkvän eller vänner? Ibland har man tur, och nyss hade jag verkligen det! Adam lät sig övertalas att vi åker imorgon till onsdag, vilket innebär att jag inte missar min utekväll med tjejerna, övernattning hos Emma och spadag på torsdag :) Det enda som suger är att jag antagligen kommer missa Kajsas brunch på onsdag och laserdome.. Är nämligen inte i stan förrän klockan 20.00 på onsdag.. om jag inte lyckas övertala Adam att vi ska ta tåget till krsd redan kl.06.30 på onsdag, då hinner jag allt :) Hoppas på det! Nu ska jag packa ihop lite nödvändiga kläder och annat till götet, och framförallt gräva så långt ner i plånboken jag kan komma efter pengar till shopping..


På tåget sist jag & Adam hade varit i Göteborg

Kommentarer
Postat av: J

När hade du tänkt meddela mig detta?

2008-10-27 @ 22:01:05
URL: http://toddjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0