Hemma

Nu har jag jobbat klart och herre gud vad skönt det är att sätta sig ner. Skulle kunna somna på en gång, känns det som.. Fast jag ska antagligen träna senare, så måste försöka låta bli.

Igår var jag med Adam hela kvällen, vi år tacograttäng och kollade på Beck. Är det någon som sett tredje filmen av Anaconda, jag, Adam och mamma satte på den igår. Fy fasiken vilken b-film! Den var inte ens läskig, ormen var bara fejkad och spänningen sög. Nej, det fick bli gamla hederliga Beck på TV:n.

Förresten så trodde jag att det var första advent idag, men det var det visst inte. Men snart är det jul, det känns mer och mer.. Nu är det ju riktigt vinterväder ute! Hoppas på mycket mys med tända ljus och lussekatter i veckan och om det inte blir så, så har jag ju Kajsas "julmyskväll" att se fram emot då "Alla måste dricka glögg, och de som inte gillar det måste i alla fall ta en glögg-shot!" - citat av  Kajsa Malmberg


Kommentarer
Postat av: kajsa

absolut att det blir! måste bara hitta ett dautm.

2008-11-23 @ 21:29:39
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0