Söndagskväll

Lite söndagsmys med familjen.. Ost & kex, lite frukt och julgodis samtidigt som vi tittar på söndagsfilmen Wallander, riktigt likt min familj måste jag säga. Men jag klagar inte, tvärtom, det är skönt att ägna en dag i veckan åt att vara med familjen och ta det lugnt. 

Imorgon ska jag till badhuset, jag och Sofia.. och vår massagegrupp. Jag känner mig inte alls peppad för det. Jag har aldrig varit något fan av badhuset och på vintern under blekfet-tiden är det värre än vanligt.. Ajaa, Sofia känner likadant så vi får stötta varandra. haha. Fast jag ska nog börja simma med Johanna en gång i veckan, men då kommer vi göra det i all vår ensamhet vid bästa tillfälliga tider då ingen annan är vid badet ;p Nope, nu ska jag koka en kopp te för snart är pausen slut på kanal 4 ;) So long! ♥


Tänkte tipsa om en blogg som har blivit mer och mer uppdaterad under den senaste tiden malmbergholst, här på bilden kan man se mig tillsammans men en av snyggingarna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad söt du är mie :) Snuttis!

2008-11-30 @ 23:30:18
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-30 @ 23:35:37
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0