Söndag kväll

Det var jobbigt att jobba idag, men det gick.. Fick faktiskt sluta två timmar innan stängning så att jag hann läsa lite Zola - en bok i svenskan som ska vara utläst till imorgon. Jag har kommit till sida 114, bara 184 sidor kvar med med andra ord! Jag valde att åka till Adam en sväng ikväll, vilket inte var så bra för studierna.. Så nu får jag läsa boken tills jag somnar... och imorgon efter handbollsträningen får det bli affärsplanen i hundra timmar.. typ.. I alla fall så har jag haft en härlig helg och jag är redo inför en ny skolvecka! (Positivt tänkande) Godnatt ♥


En dålig suddig bild på mig som inföding i fredags ;)

Kommentarer
Postat av: babba

Usch, den boken är inte nådig!!!

2008-11-10 @ 09:26:16
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0