Sista skinnjacka-dagen innan vintern

Idag har jag haft massage i skolan. Det är min 50p-kurs och jag är mycket nöjd. Man får en halvtimmes massage på måndagseftermiddagen och sedan får man själv lära sig några grepp. Nästa vecka ska vi till badhuset och ha fyspass i vattnet, haha. Vad det nu kan betyda.. Efter massagen blev det språngmarch till resecentrum och buss hem till Johanna. Sen åkte vi för att träna handboll. 6 Spelare var vi som tränade i någon timme idag. Oseriösare lag får man leta efter.. I dessa sex spelare som var med på träningen ingick målvakt och två som inte tränat i denna lag förut. Aja, jag fick träna mycket skott i alla fall , och det behöver jag verkligen ;)


En liten dagens outfit ;) Skjorta Cheap Monday Jeans från Bik Bok Skinnjacka från H&M Halsduk från MQ Vantar från Stadium Väska från Lindex Skorna är hittade i mammas gaderob


Kommentarer
Postat av: J

Det var inte alls sista dagen för skinnjackan! Det kan du bara drömma om, jag ska iaf trotsa kylan och ha den på mig i vinter ;) !!!

2008-11-24 @ 22:38:27
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0