Sego-dego

Ni vet när man har så mycket man vill göra en dag när man är ledig, hur kan det komma sig att det ofta slutar med att man till sist inte gör något vettigt överhuvudtaget? Jo, det är för att när man inte kan välja vad man ska göra så skjuter man fram på att bestämma sig och tillsist blir det ingenting av det. En sådan dag hade jag idag. Därför har jag bara legat hemma framför tv:n med Adam hela dagen. Vi skulle åka till Malmö först , han skulle bara komma hem till mig och äta lunch först. Men sen när vi ätit så blev vi så degiga så vi var tvungna att lägga oss ner lite , och sen fortsatte det så ... Nu har jag jätte ont i huvudet , känner att jag behöver luft.. Speciellt sunkig känner man sig när man kollar på "du blir vad du äter på tv" Anna Skipper hade nog suckat och dragit upp mig ur soffan om hon såg mig just nu .. Nej, nu ska jag öppna fönstret och andas in lite frisk luft och sen ska jag masa mig in i duschen!


Här ligger vi och degar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0