Överlever jag?

Jag sitter just nu hemma hos Adam. Han är och jobbar där nere. Har suttit här i 40 minuter nu och min mage skriker efter mat. Adam kom just upp, föreslog att vi skulle åka in till stan och kolla på innebandy direkt när han slutat jobba.. kul.. Jag som trodde vi skulle göra tacograttäng, köpa godis och kolla på gossip girl hela kvällen.. Nu blir det till att dra sig in till stan istället.. Och jag som är osminkad. Fjortis? Lite kanske. Men den tjej som säger att hon känner sig lika snygg utan make-upen är en fet lögnhals , så det så! Adam sa faktiskt att jag fick välja, vi behövde inte åka in men kanske jag skulle kunna ta mig en sväng hos Dexter då.. Medans han ser på match.. Det hade jag sannerligen velat göra. Det enda som tar emot är alltså att jag är så satans hungrig....


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja sånna människor är verkligen störiga! o det är sjukt störigt att inte ha sitt smink i närhetren av sig när man känner att man behöver det..drar liksom ner på humöret!! Om du är en fjortis för det så är jag också det ;)

2008-11-15 @ 12:32:35
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0