Och så var det med den saken!

Jag och mamma var sjukt seriösa idag och tog oss tid att åka till gymet imorse. Man kan inte få ett bättre start på dagen.. trodde vi. Vid frukost var bråket igång mellan mig och min syster , och över vad? Jo, en jacka. Jag blev så sur så att jag stampade i golvet och gick ner och tyckte synd om mig själv - vilket resulterade till att jag somnade och nu är jag vaken, sur för att jag missat hela dagen, återigen förkyld och ovän med alla. Wooho, toppendag! :p

Igår var jag som sagt hos Johanna på förkrök (haha) och sen satt hon och jag vid Matöppet en stund efter att vi missat bussen och de andra börjat promenera in mot stan.. Johanna mådde inget vidare så var lite osäkra på om vi skulle ut och festa eller inte (ja, jag hade fallit för grupptrycket och skulle med) Sen bestämde vi oss i alla fall tillslut att vi skulle ta en vända inom class, käka och sen åka hem igen. Vi beställer en taxi, åker in och vad händer i kön till Class? Jo, Johanna kommer på att hon glömt sitt leg. Efter att ha gjort en tappert försök att få in henne ändå, slutar Johannas kväll. Är inte det ödet? Haha. Otur som satan. Hon åker i alla fall hem med David och Mange och jag befinner mig på dansgolvet någon timme innan jag också beger mig hem. Hem till Adam. Det var väl en ganska rolig kväll, trots omständigheterna får jag säga. Jag vill också tillägga att allting ser mycket mer annorlunda ut när man är nykter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0