JORDEN RUNT

Ikväll är det dags för 3:3 disco - Temat jorden runt. Jag är taggad! Det blir förfest här hemma och sen Class. Något jag inte är lika laddad inför är att städa huset.. Funderar på att låsa alla dörrar och låta det vara som det är, vem bryr sig egentligen? Jo, min mamma. Som om mina kompisar kommer gå hem och berätta hur stökigt vi har här hemma.. Äsch! Eller så låter jag Johanna och Sofia städa sen när dom kommer hit.. Hrrm.. Den idén får jag nog spåna vidare på. Nej, nu ska jag gå ner och hämta en glass och slappa framför Tv:n. Hej så länge! ♥


Ikväll ska jag klä ut mig till "African Queen" eller nått :O

Kommentarer
Postat av: kajsa

exakt så är min mamma oxå! Så sjutk störigt, vem skulle bry sig liksom? o de kommer ju ändå bli stökigt av förfesten så du kmr få städa på lördag, så varför städa innan då? Blir ju liksom två ggr på mindre än två dagar :S... Aja, vi ses iaf ikväll snygging!

2008-11-07 @ 15:56:51
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0