Brrruuuuuhhh..

Det är riktigt ruggigt ute idag.. Jag ryser bara jag tittar ut genom fönstret. Tur att man ska stanna hemma. Egentligen skulle jag till Lunds universitet idag, men det kändes så onödigt.. Visst, det hade varit ganska skoj och besöka skolan, men varför ska jag gå på föreläsningar jag inte är intresserad av? Ekonomi..Juridik.. Tråk! Jag har en hel Svenska C uppsats att skriva, kändes som att det var viktigare att priotera den idag! + att jag i vanliga fall börjar tjugo i två, och har en lektion.. I Lund skulle vi åka åtta på morgonen och vara tillbaka vid fem. Oj, vad jag babblar på om det.. kanske har jag lite dåligt samvete trots allt för att jag skolkar..


Bättre tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0