Where did the summer go?

Jag och mina två närmsta vänner , Sofia och Johanna har bestämt att vi ska köpa julklappar till varandra. Jag hade redan köpt klart mina julklappar till dem tills efter att Sofia köpt för mer än bestämd summa, vilket ledde till att vi fick höja priset och därför fick jag köpa lite till. Idag blev jag helt klar med Johanna och imorgon väntar Sofias sista julklapp. Jag köpte också en sak till mamma idag som jag vet att hon önska sig. Detta året ska jag verkligen inte vara ute i sista sekund. Men förutom klappen till Sofia så blir morgondagen julklappsfri, jag ska istället leta efter kläder till lussevakan. Helt sjukt att det är Lucia på lördag! Nu är det bara två veckor kvar till julavslutningen!'


Kommentarer
Postat av: J

Alla kan inte vara lika bra som dig Mie ;) Och ge mig önskelistan nu annars blir det inget!!!

2008-12-09 @ 13:05:15
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0