Trött med gott samvete

Sov bort denna dagen också! Fast jag tycker att jag förtjänade det idag. Somnade inte förrän 06.30 imorse... Var på personalfest på krogen klockan 17.00. Åt grekisk mat och tog igen gamla minnen med Sara & Jessica.. Senare blev jag och Sara sugna på att göra något, så det hela slutar med att vi två träffar Malle & Oskar och gör bilgömme i Österslöv.. Gud, vad roligt det är! Efter detta stannar vi till vid krogen igen, Sara åker hem och vi andra går in och kollar på något fruktansvärt roligt full personal.. Vi stannar där tills klockan är typ 04.30 och sen skjutsar Oskar hem mig. Men jag fastnar i samtal med honom till 05.30 sen skrämmer han upp mig att det var något som gick vid huset, varav jag inte vågar gå ut.. så vi sitter inlåsta i bilen i ytterligare en halvtimme sen följer Oskar mig till dörren, gentleman som han är. Haha. Klockan 08.00 vaknar jag av att klockan ringer, det är pappa som har vaknat upp på krogen (han gick och la sig på ett hotellrum) och han vill att jag ska ta hans bil och köra och hämta honom.. men jag var inte helt pigg på det, nämner något om alkohol och jag får inte lov att hämta honom.. somnar om gott och vaknar nu. Idag skulle jag in och hjälpa Adam med att handla julklappar men gissar på att han sover fortfarande, han var nämligen också uppe när jag gick och la mig. Är vi sjuka människor?!


Lize tog en bild med min mobil innan vi åkte ner till krogen.. I mörker är kameran inget vidare! Imorgon blir det nog att jag köper min digitalkamera :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahaha jävla fylleslag eller? ;)

2008-12-22 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0