Mer julmys!

Sitter och dricker julmust och käkar knäck med Adam, gottismys! Idag var jag och Sofia inne i stan redan tidigt imorse och köpte julklappar.. Eller vi skulle köpa julklappar.. Blev bara en var till våra pojkvänner, men det är ju trots allt den svåraste att köpa. Adam kommer gilla min, det är jag säker på! :) Sen lunchade vi på BK (Sofia fick bestämma) och sen hade vi UF-lektion och den orkar jag inte ens kommentera. Jag och Emmie var sen och tränade ikväll, hon har äntligen köpt kort på friskis&svettis så vi gick på ett jympapass :) Emmie efter  passet: "Fy fan vad otränad jag är, jag tror jag måste kräka" så nu jävlari ska vi ändra på det och vi har gjort en pakt att vara vältrimmade och snygga til nyår. Imorgon står kondition/styrka på gymmet på schemat. Känns mycket bra. Nu ska jag se en film och mysa vidare ♥


Bild från kräftskiva.. haha, jag vet väldigt passande nu till julen.
Så fort jag skaffat mig en ny kamera så ska det bli ändring på detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0