Morgoninlägg!

Babbas födelsedagfirande igår blev väldigt lugnt och stillsamt utan utgång, men jag tror att hon njöt av gott sällskap och mycket gott plock att stoppa i munnen. Det gjorde åtminstone jag. Jätte mysigt och trevligt att sitta med härliga människor som man inte träffar så himla ofta en dag mitt i veckan och bara snacka skit och proppa i sig onyttigheter. Tyvärr glömde jag min kamera där, men Babba lovade ta med den till skolan idag :)

Just nu sitter jag och försöker få i mig en stor och stadig frukost bestående av en portion gröt, en knäckemacke med köttbullar och rödbetssallad, ett stort skivat päron, en kopp teé och ett glas juice. Allt för att slippa äta lunch idag. Jag har bara en lektion som börjar klockan 12.40 och tiden innan där ska jag gå på stan och leta julklappar. Idag ska jag hitta en till Sofia, det är mitt mål och om jag hinner ska jag hitta något till systern min också + att jag måste köpa en fint julpapper att slå in Adams julklapp i. Igår när jag kom hem från Babbas så började jag nämligen att fixa till lite med de julklappar jag köpt, men snöre o saker.. Också skulle jag slå in Adams julklapp, men inget papper lixom passade, så nu ska jag in till stan och leta. Hoppas jag hittar en guldigt, det hade varit fint :)


En bild som jag hittade på class hemsida på Amy och mig från min spontana utgång i fredags ;)


Kommentarer
Postat av: julle

vad köpte du till adam?

2008-12-05 @ 18:43:38
URL: http://juliamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0