Yäss på det!

Äntligen har jag köpt en ny kamera! Jag stod 1,5 timme i kö på Onoff för att få tag i den (dessutom på icke-rea!!) men nu har jag äntligen gjort det och jag kommer nu kunna ta en massa bilder igen, så förbered er på en massa foton i fortsättningen! (nödvändiga&onödvändiga as usual..)

Ikväll var jag ute och åt med Johanna, Kajsa och Sofia ovanför Class, och det vart supergott & mysigt. Det var trevligt att träffas, jag har inte umgått med några andra förutom Adam på sådär 3 dagar, så lite tjejsnack satt riktigt fint ;) Efter vi ätit gick jag, Kajsa & Johanna vidare till House of Bagels för kaffe & efterrätt, efter detta blev det en tidig kväll. När jag kom hem började jag och syrran att prova nyårsutstyrslar. Det var en läsare som ville att jag skulle lägga upp en bild på min nyårsklänning, men jag tror att jag väntar med det tills dagen kommer då kan jag knäppa en bild på min helhets outfit :) Nu ska jag bläddra igenom 1. Vecko revyn 2. Cosmo 3. Fortsätta kolla på OC tills jag somnar ♥



Denna klänningen hade jag kunnat tänka mig att ha på nyår , i bronsfärg lixom. Hade blivit snygg på tror jag efter att jag gjort min soldusch imorgon :) Nu ska ju jag ha en silvrig mer enkel klänning, men det kanske också blir bra? Eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0