Tiden ?

Jag måste sluta sova bort dagarna! Jag har ju inte ens tid att slänga in ett inlägg i bloggen om jag ska fortsätta i den här takten. Igår vaknade jag sent och sen var det julbak , lussebullar och kolor, I love it! På kvällen var jag med Adam , vi gjorde tortellini med svamp, tärnad kyckling, purjo - och rödlök, tomat, vitlök och skivad advokado - jag rekomenderar verkligen det! :) Nej, nu får jag hoppa in i duschen, ikväll blir det personalfest och julklappsutdelning på krogen.



Min fina julgran ;) + kolan jag gjorde igår och kvällsmaten... Intressant? haha.

Kommentarer
Postat av: evelina

vad tycks om min nya design? :P

2008-12-22 @ 03:05:56
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0