Tack till Johanna Martinsson

Jösses vad kul jag hade igår! Hela kvällen var superb! Förfesten hos Sofia bestod av oss tjejer på 6 personer, och vi bara flummade, sjöng singstar och hade hur trevligt som helst. Senare inträdde även några egnahems-killar och det roliga med dem är av man fortfarande kan vara sig själv! Det blir ingen sådan där spärr att man håller inne något som det lätt kan bli med folk man inte känner så bra. Efter förfesten körde Johanna och killarna till Kuppa och vi andra fem tjejer tog taxi in till t-baren där vi hade en perfekt juldagsutgång! Vi bara dansade och dansade enda tills dem stängde och jag måste erkänna att det är inte ofta när klockan är tre efter en utkväll som jag fortfarande vill att kvällen ska fortsätta. Trots att man hade ont i fötterna var det så satans roligt! Men strax efter tre var vi tvungna att ta våra jackor och gå ut. Jag och Sara fortsatte mot pastavagnen och träffade lite annat folk som varit ute, käkade och åkte hem. Och om sanningen ska fram har jag bara vaken så lång tid som det tar att äta en portion pannkakor. Tack till Sofias syster för att hon dejtar ägaren så att vi kom in på 20+ och slapp Kuppa! ♥

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

visa din nyårsklänning :) !

2008-12-27 @ 17:35:14
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 17:37:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0