"Solbränd" inför det nya året

Idag har jag varit och gjort en spraytan till nyårsafton. Första gången jag gör det på salong, har testat soldusch innan men kändes som om detta var ett säkrare kort och eftersom Lize bokade tid så blev det att jag också gjorde det. Och nu efter att jag har gjort det så kan jag ju berätta att man får så himla mycket mer spray när en person står och sprayar på dig och säger till dig exakt hur du ska stå och tar lite av kroppen i taget, i solduschen får du cirka 3 spray fram och sedan lika många baktill. Inget vidare jämnt resultat om man tänker efter.. Tur för mig är jag skonad med bra pigment som lätt jämnar ut sig, men inget jag rekomenderar till människor med blek hy. Eftersom man inte får duscha eller annat idag, blir det en skön hemmakväll med film och godis idag.. fast jag ska försöka få hit någon att njuta med mig, kanske Adam... det var ju ett par dagar sedan vi träffades nu ;)

 
Ser ni strecket? Några timmar till så kommer färgen ha lagt sig till max ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Coolt med solbränna så här års;P

Vill du vara med och tävla om att bli länkad på våran blogg är det bara att komentera ett inlägg och du är med! Läs mer om tävlingen på våran blogg. Hanna och Linnea

2008-12-30 @ 12:56:49
URL: http://oskyldiga.blogg.se/
Postat av: J

Jag vill faktiskt rätta dig min vän. Jag har vad man kan kalla en blek hy och eftersom jag gjort 3 solduschar, alla med perfekt resultat dessutom, så vill jag bara säga att det är perfekt för personer med blekhy! :)

2008-12-31 @ 11:00:54
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0