Sådana här kvällar behövs...

Denna kväll började med matlagning, spagetti & köttfärsås och vitlöksbröd! Dippa med morötter, gurka och chips, julgodis och julmust! Mums! Jag, Johanna och Sofia gav varandra våra julklappar, och gud vad nöjd jag är! Visar sakerna jag fick imorgon , om jag hittar Lizes kamera (måste måste köpa en ny kamera innan jul!) Johanna och Sofia verkade också glada över deras saker , så det var väldans trevligt. Sen blev det mycket snack också spel av vårt egna hemmagjorda Alias och ABC-leken som Emma kallar den ;) Efter detta åkte vi in en vända till stan.. gick bort till Class för att kanske göra en spontan utgång, men det såg för dött ut där för att vi skulle orka gå in.. så jag och Johanna hamnade till slut uppe hos Dexan där hon, Andrea och Anton myste, blev en del gapskratt innan jag och Johanna åkte hem .. Nu ska jag sätta på OC och sova, tror jag ska sova hela morgondagen också... Tack gode gud för lov!



Lite bilder från julklappsutdelning och lek i skolan idag, tagna med mobilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0