Mysfaktor och Reakaos

Lite dålig uppdatering på sista tiden. Igår kväll var jag upptagen med att gå på bio med Johanna, en impulsidé som ledde till att vi såg Allt flyter vilket visade sig vara en svensk rolig familjefilm. Eter bian hämtade jag upp Adam och sen kollade vi några avsnitt av desperate innan vi somnade och detta fortsatte vi sedan i förmiddags med när vi vaknade. Eftermiddagen tillbringades också med Adam, springandes ut och in genom affärer - mellandags rea är hemskt! Och jag lyckades inte ens fynda något extra. Köpte en bh, ett linne och en tröja bara för att jag tagit mig in till stan.. fann inte ens allt på rean! Den var fruktansvärd i år enligt min åsikt. Inget av värde överhuvudtaget.. eller också så var allt fint slut innan jag hann pallra mig in till stan. Nåja, strunt samma, lika bra för plånboken detta. haha. Ikväll har jag och Adam fortsatt vårt maraton av desperata hemmafruar och just nu har vi en paus för att titta på Beck på tv 4 film och fika tillsammans med mamma. Nu ska jag fortsätta min myskväll, hörs imorgon ! ♥

 
Johanna kissade nästan på sig så mycket som hon skrattade åt filmen igår... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0