Min Nya Telefon

Kom precis hem och herregud vad trött jag är! Imorse ville jag bara ligga kvar och sova bort hela dagen.. Det är fruktansvärt tråkigt väder ute, kallt som satan.. Men jag har precis köpt en ny mobiltelefon :) Det blev en Samsung TouchWiz. Egentligen ville jag inte ha en touch men denna såg så fin ut, så fick bli det ändå ;) Tänkte tagit en rosa men de hade den inte inne och jag orkar inte vänta på en beställning, och den svarta var fin så.. Nu försöker jag skriva sms så snabbt som möjligt, får se om jag lyckas förstå mig på allt så småningom.. jag är ju dock inget mobil-snille ;)

Ikväll ska jag jobba tillsammans med Adam på en stor 50års-fest i Sölvesborg. Vi ska stå i garderoben där och veva in pengar till julklappar, haha. Ska bli spännande, ska tydligen vara många bra band som ska spela där på festen. Jag måste verkligen försöka lägga mig ner och sova nu, för vid 3 ska jag ta bussen in till stan och sen bär det av till Sölvesborg och sen blir det jobb till sent inatt. Ha det bra så länge! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0