Lördagslyx

Andrea ringde nyss
- Hej! Vad gör du?
- Jag lagar omelett...
- Åh, vilken lördagslyx....


Och jag förstår sarkasmen i det hela. På lördagskvällarna gör man "finare" mat och äter med sin familj. I min jobbar mamsen och pappsen och jag väljer mellan omelett, makaroner, nudlar, krogen- eller snabbmat. Men idag blev min omelett riktigt god faktiskt! Jag testade att riva lite morötter över den och hade mycket purjolök i. Så helt okej lördagsmiddag! (kanske inte så fin men men.. ) Strax ska jag hoppa in i duschen och sen blir det fika med Andrea, Johanna och Sofia på House of Bagels, äntligen ska jag få äta min lussebulle! :)

Var inne och snodde lite bilder från Andreas facebook från igår, så de lägger jag upp antingen senare ikväll eller imorgon senast. Nu måste jag skynda mig! ♥

Kommentarer
Postat av: andrea

hahaha där kom det ;)

2008-12-15 @ 00:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0