Köttbullemacka med Saltgurka

Sitter och äter frukost och förundras över hur skönt det är att komma upp i tid. Det är en timme kvar tills min buss går och jag har hunnit ta en lång dusch, klä på mig, fixa håret och nästan ätit klart frukosten. Allt jag har kvar är att sminka mig och packa ihop bad - och träningskläder. Gud vad skönt att sitta ner i lugn och ro och äta frukost och ha tid att sitta vid datan. Jag trodde inte detta var möjligt faktiskt, mina morgnar brukar snarare vara kaos då jag varken hinner äta frukost eller knappt klä på mig.. Speciellt måndagar.. Jag tycker alltid att det är lite jobbigt med första skoldagen, jag tycker helgen är för kort. Den är slut lika snabbt som den började. Nej, nu tror jag att jag sätter på tv:n lite också .. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: sarah

Söt! :)



Jepp, gillar DU hockey?

2008-12-01 @ 21:01:58
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0