Julhandlat

Jag skulle bara ta en liten runda på stan efter skolan och leta julklappar... så tänkte både jag och Angelica och ändå höll vi på tills det mörknade ute. Nu är jag hemma i alla fall och Sofias julklapp är avklarad, och guldpapper har inhandlats. Sen köpte jag mig en fuskpälsjacka till nyår, en söt liten pälsmössa till Adams lillebror och mer paketsnöre! :) Ikväll ska jag slå in fler presenter , ååååh I love it! Längtar tills granen ska sättas upp (min familj förstör julkänslan lite med plastgran, men om jag måste dammsuga så väljer jag faktiskt hellre den). Nu ska jag ringa mamma och se när hon slutar jobba idag och om hon inte kan köpa med thaimat hem..är lite sugen på det faktiskt :) !

 
Julle & jag på Babbas julfest förra året :)

Kommentarer
Postat av: julle

tipsa du inte om min blogg? fyfaan mie! :P

2008-12-05 @ 18:41:57
URL: http://juliamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0