Juldagen

Igår var det full rulle hela dagen. Först var vi uppe hos mormor & morfar och hälsade på mammas sida av släkten, fikade och "skvallrade" om vår nyfödda kusin! Jag har fått en liten kusin! En av mina mostrar födde en pojke i förrgår! :) Efter det åkte vi till farmor och pappas sida av släkten, åt och spelade julklappsspelet och vid tolvtiden åkte vi hem och öppnade julklapparna i familjen. Jag fick stylingjärnet från ghd som jag hade önskat mig och pappas så kallade överraskning var en stor platt tv och de andra klapparna innehöll lite andra roliga småsaker. Jag är mycket nöjd med gåvorna i år, både mina och de jag gav ;) Nu ska jag äta nybakade scones med la familia, hörs senare! ♥

Lize hade lånat krogens systemkamera, så vi har tagit jätte många bilder från igår , både dem och från personalfesten i söndags kommer upp så fort jag fått tag i dem ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0