Julavslutning

Idag var jag i skolan redan klockan nio imorse för vår klass skulle byta julklappar :) Innan dess körde vi den leken, ni vet när man sätter hand mot panna, ben mot mage, finger mot öra ..osv. Sen till julklapparna som vi hade köpt, alla för sådär 20-30 kronor , jag fick en kortlek! Haha. mycket nöjd ;) Själv hade jag köpt en mugg som det stod God Jul på och ett minispel av det däran med fiskarna, när man har små metspön också simmar fiskarna runt och gapar också ska man fiska upp dem.. Pudde fick den julklappen, och det passade hur bra som helst! Efter detta med klassen begav vi oss till aulan för lite julavslutning med hårdrock och trumpetspelande och sen luncha vi på House of Bagels och jag har precis varit och tränat med Emmie :)

Igår klädde vi granen! Eller jag gjorde det.. och Adam hängde upp cirka en kula :p Jag tycker det är jätte mysigt att sätta på julmusik och klä granen.. och det är så himla mysigt med julgran så strunt samma att jag klädde den några dagar för lite! Och ikväll fortsätter julmysfaktorn med Emma, Emmie, Johanna och Sofia :)


Ikväll ska jag umgås med mina favvis- tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0